Personaleadministration

Skal vi overtage din personaleadministration?

Er det næsten en uoverkommelig opgave at få styr på personaleadministrationen i din virksomhed? Der er også mange opgaver der skal løses og procedurer og paragraffer der skal overholdes, når dine medarbejdere skal have udbetalt løn og feriepenge til tiden. Så kontakt Business Supporting og hør hvordan vi kan hjælpe dig med personaleadministration. Så kan du i stedet koncentrere dig om forretningen.

Inden for personaleadministration tilbyder vi alt det, der vedrører papirarbejdet på personaleområdet. Vi kan for eksempel varetage følgende funktioner:

  • Lønberegning
  • Lønservice med bl.a. indberetning af skat og AM-bidrag
  • Styr på love og regler i forbindelse med ansættelseskontrakter og afskedigelser
  • Overholde regler i forbindelse med overenskomster
  • Indberetning og indbetaling til pensionsordninger
  • Indberetning og indbetaling til sundhedsforsikringer

På denne side kan du læse mere om vores produkter i forhold til personaleadministration.

Sådan fungerer systemet med personaleadministration

Når du har besluttet dig for at lade os varetage personaleadministrationen i din virksomhed vil det foregå således. Hver måned sender du os en mail med den løn den enkelte medarbejder skal have udbetalt samt eventuelle ændringer. Det gælder også når det gælder ansættelseskontrakter og lignende. Derefter vil vores kompetente og professionelle medarbejdere klare resten. Vi har nemlig stor erfaring i at bearbejde personaleadministrative værkstøjer, så vi kan udføre arbejdet så præcist og korrekt som muligt for dig.

Ønsker I at høre mere om, hvordan vi kan overtage jeres lønadministration, så kontakt Business Supporting på 35 24 54 10 for mere information.

 

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for din forretning?

Indtast navn og telefonnummer, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Timepriser

Almindelig bogføring

525,- kr. ekskl. moms

Oprettelse, udvikling, løn

675,- kr. ekskl. moms

Klargøring til årsrapport

750,- kr. ekskl. moms